Sunday 6 April 2014

Můj život teď je:

poslouchání radiohead v koupelně kde já jsem šmouha v zamlženém zrcadle
pláč v tramvaji kvůli chlapci ale také kvůli sobě
slib že už to nikdy neudělám
silná přátelství se silnými lidmi
obdiv k lidskosti a jejím krásám nekonečným
koukání na ruce když nevím co dělat a plavu ve všem
mladé umění - výstavy koncerty filmy vše to potřebuju jako půda déšť po dlouhém období sucha
seznamy (psané i myšlené)
konečně čtení knih ke kterým jsem se dříve nedostala
pocit sounáležitosti a spojení s přírodou a zemí a světem
ale také osamělost
kreslení na nádraží schoulená na lavici když mi ujel vlak a lidé procházejí okolo a vlaky jedou a dcera se loučí s matkou a země se točí okolo své osy a mně se motá hlava z toho všeho
jarní trhy a jahody v síťovce a slunce
ledově klidná voda přehrady a ticho ticho ticho
zavřené oči a otevřená hlava
rána elektrickým proudem kterou prožívám znovu a znovu


k r á s n ý

6 comments:

  1. doufám, že krásný!
    doufám v brzké setkání
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. krásný je! já také, chybíš mi nekonečně

      Delete
  2. strašně moc milé k čtení. děkuji!

    ReplyDelete
  3. veľmi veľmi ma inšpiruješ! potrebovala by som stretávať ľudí ako si ty. ďakujem ti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to já děkuji! takový krásný komentář od takového krásného člověka!

      Delete