Wednesday 30 April 2014

10 věcí co jsem nikomu neřekla

1 doma na chodbě máme zarámovaný plakát alfonse muchy. když procházím okolo, kouknu se na svůj odraz ve skle a miluji jej. když nastanou dny, ve kterých to nejde, ve kterých si přeji zapomenout své jméno a jak to voní v mém pokoji když jsem rozvěsila vyprané prádlo na topení, ten odraz je pořád tam - a příjemný. někdy jen tak stojím a koukám se. ujišťuji. že to jde, že jsem schopná se sobě líbit.
vždycky pak říkám že mám ráda alfonse muchu.

2 jsem schopná milovat chlapce i dívky.

3 nejsem schopná věřit že by mě někdo mohl milovat zpátky. možná proto se tolik soustředím na sebelásku.

4 předstírám toho mnoho. přestávám ale předstírat sympatie k lidem kteří mi sympatičtí nejsou, což je osvobozující.

5 tohle není smutný depresivní blogový článek.

6 když jsem ve stresu piju vodu. nebo jím. zaplňuju prázdnotu asi. dříve jsem si ubližovala, ale teď piju vodu. a ubližuju si jinak.

7 nejsem ničím výjimečná a ničí mne to.

8 jsem sobec. toužím a lačním po pozornosti. po uznání. po bezmezném obdivu.

9 tenkrát když siréna sanitky prořízla noční vzduch a děsivá modrá světla vyblikávala rytmus hrůzy na stropě jsem byla vzhůru. slyšela jsem to. slyšela jsem zoufalství a beznaděj. nikdy v životě jsem se tolik nebála.

10 bojím se sama sebe. bojím se svých myšlenek. nejhorší je to v noci, proto chodím brzy spát. někdy ale usnout nejde, pak nezbývá než myslet na bílou zeď která je prázdná nic na ní není nic se na ní neděje nikdo nezpůsobuje bolest nic nic nic prázdnota vakuum bílá černá žádné slzy žádná slova k l i d.

3 comments:

  1. Neobyčejnou tě činí každé písmeno, které napíšeš, každá myšlenka, kterou vyšleš do světa. Tvoje existence je velmi výjimečná, ještě jsem snad nepoznala nikoho, kdo by dokázal všechny vjemy, pocity a myšlenky přetransformovat do tak dokonale výstižných vět. Všechno, co píšeš, je tak pravdivé a abych byla upřímná - jako by se v tvých slovech skrýval i můj odraz.

    Chtít uznání není sobecké. Je to přirozené. A svým způsobem mnohem zdravější a očistnější, než se pořád jen skrývat. Skromnost je možná úctyhodná, ale činí nás nemohoucími. A vůbec, nemám ráda dělení na hromádky "dobré" a "špatné".

    ReplyDelete
  2. Si výnimočná, si a si! Veľmi. A dodávaš mi silu, tvojím písaním, tvojím bytím a tvojou krásou. Tebou. Ty sama o sebe si krása. A napíšem ti to kľudne milión krát, keď mi nebudeš veriť. Ďakujem za nádherné čítanie. Bodka.

    ReplyDelete
  3. jsi výjimečná a zbožňuji tě a těším se na setkání a nechci aby sis ubližovala nebo ti bylo ubližováno a tvá slova jsou krásná
    a
    sedmikráska nakonec
    .
    <3

    ReplyDelete