Thursday 27 February 2014

♪Má tvář má tisíc očí ale jen jedna ústa a ta mlčí♪

Někdy mi přijde, že vidím umění v každodenních věcech;

slyším rozhovor lidí - ať už náhodných v tramvaji, nebo těch nejbližších - a v mých uších zní báseň. miluji slova, chci, aby ze mě prýštila, až se jimi budu zalykat, já však často cítím jakési negativní zpoždění mezi mými myšlenkami a tím, co nakonec světu sdělím. možná to souvisí s mojí oblibou v pozorování -

někdy zase zahlédnu člověka, který vypadá jako by vyšel z tahů štětce malíře, pečlivě vybraných a umístěných, nebo jako by jej dlouhé hodiny opracovávaly ruce sochařovy. 

moje vlastní srdce mi v uších jindy vytepává zvuk mého života a já tu hudbu s radostí poslouchám. přála bych si umět notami zapsat tóny které slyším otevřeným oknem ve večerním městě.

věřím, že umění je v každém mrknutí oka, každém nádechu, vzedmutí hrudníku!

4 comments:

  1. Zajímavé myšlenky zajímavého člověka. Nádherná, inspirativní slova, která mají hloubku. Jsem ráda, že existuješ, a tudíž jsi tady tohle mohla napsat. Možná mi to pomůže na mé cestě vidět svět tak, jak jej spatřuješ ty. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji děkuji děkuji! přeji hodně štěstí na tvé cestě! láska!

      Delete
  2. krásne píšeš a vyjadruješ svoje myšlienky ;)

    ReplyDelete
  3. Máš sa prečo milovať, pretože si krásna aj zvnútra aj zvonka :) ja len toľko.

    ReplyDelete