Tuesday 20 January 2015

_

Šílenství a Rozklad a Prosím na chvíli přestaňte křičet a Nehty se špínou za nimi které mi škrábou zevnitř břicha a v každé mezeře mezi orgány a nepřestanou ani když vypiju tohle víno a vykouřím tuhle cigaretu a spolknu tenhle prášek a Prosím prosím nechte toho já nechci a Ohlušující tlukot vlastního srdce a Já přece vždycky chtěla jenom klid a ticho ve své hlavě a Smrt a Ten chlapec který ještě před týdnem jedl na stejném místě jako já nesl vidličku s bramborou nebo třeba kusem vlastní nohy k ústům a teď je mrtvý a je jedno komu četl nahlas pasáže svých oblíbených knížek nebo nad představou kterého těla masturboval je mrtvý a V tomhle životě nemám klid kde je můj klid neviděli jste jej neproběhl okolo vás a nezastrčil vám uvolněný pramen vlasů za ucho neuvařil vám hrnek horkého čaje a Hnus který je Svatý a Hnus který je já a Kdy je to to samé a Lepkavá černota ve mně a na mně a Nemohu ji umýt ne ani když dřu obrovskou zelenou žínkou až do krve a odstraním všechnu svou kůži a svaly a orgány ona tam stále je je v mé Podstatě a Všem vlastně akorát krvácelo ze srdcí a vážně chtěli proud krve zastavit ale ne a ne najít tu pitomou lékárničku a tak psali a Já to takhle přece nechtěla! 

No comments:

Post a Comment