Wednesday 21 January 2015

BLÁZNÍM PROTOŽE


  • vždycky když mě má matka líbá na tvář cítím z ní zápach cigaret a s otcem je to vlastně stejné a já nevím jestli je to Opravdové
  • dcery a synové ale hlavně Lidé umírají ve válkách a jejich krev zbrocuje vlajky jejich zemí a mně to všechno kvílí v hlavě protože jak by to mohlo být jinak řekne války jsou přece potřeba řekne ale já nechci vědět že matky utírají krev svých dětí ze svých myslí
  • potřebuji své dny vyplnit činností ale žádnou nedovedu najít
  • nevím jestli je to Opravdové
  • jsem tě slyšela plakat přes zeď ale nedokázala jsem pomoci a teď posmrkáváš už asi deset minut a já ti stále nedovedu pomoci a každý tvůj pohyb se mi zarývá hlouběji a hlouběji do kůže Omlouvám se
  • dny ve kterých nikdo nemluví Mým jazykem a zvednutí hrudníku je stejně namáhavé jako bych byla Atlas a zvedala celou nebeskou klenbu se nepřestávají opakovat a já nevím jak dlouho ještě vydržím s nebesy na ramenou


2 comments:

  1. jakou řečí to všichni mluví? nerozumím jim.

    ReplyDelete
  2. Máš potenciál. Piš. A hezký den!

    ReplyDelete