Tuesday 2 December 2014

ve skutečnosti ne

křičím krev na papír
vytrhla jsem si zub a krev mi teče po bradě
krev která tekla celá staletí
jenom pokaždé to byly jiné zuby
ale vím že není stále pryč
vyroste nový
a bude chtít ven a já nevím jestli budu moci krvácet znovu
když mám pocit
že všechna má krev už leží přede mnou
také orgány
srdce
mozek
játra
žaludek
v tratolišti krve
a já nad tou spouští stojím
v ruce cigaretu - nezapálenou - zapalovač se rozbil, možná ani žádný nebyl
ale ten zub nemám
někam se zakutálel
nemůžu je nechat jej najít
nemůžou vědět co mě bolelo
máma mi zavolala když jsem tohle psala
se zdráháním jsem se natáhla pro křičící telefon - co když jí řeknu o svém bolavém zubu
znovu
krev se dostane i na její modrobíle puntíkované šaty
a nepůjde vyprat

co s tím

No comments:

Post a Comment